دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می دانید در سرویس اینستاگرام توانا به ذخیره سازی تصاویر پروفایل در ID های گوناگون نیستید. حتی نمی توانید این عکس ها را کبیر و با وضوح اکثریت به آن ها نگاه کنید. اگر می خواهید این باره را بعید بزنید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات و علاوه بر آن به اطلاعات ریزبین هر پروفایل دسترسی داشته باشید، ربات این سرانجام هفته را از دست ندهید.

با ترقی فناوری و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و ابتکار چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ بازپسین ای به خویش می گیرند. امروز و در یگانه دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام منظور داریم ربات instaprofile_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ instaprofile_bot رباتی است که می توانید به کمک آن اطلاعات پروفایل اینستاگرام موردنظر خود را استخراج کنید.

برای دسترسی به این ربات بس است از آیدی instaprofile_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. بعد از اتمام این پیشه ربات توضیحات لازم و دستورات مورد عقیده را برای شما ارسال می کند.

توسط این ربات می توانید علاوه بر اخذ عکس ها پروفایل ID های مختلف، در چهره خصوصی نبودن این پروفایل ها، اطلاعات پست های گوناگون را نیز متعلق به ها استخراج کنید. علاوه بر این با کلیک روی گزینه ی «نمایش اطلاعات دقیق» توانا هستید مواردی دیگر چون شمار تعقیب کننده ها، تعداد پیگیری شونده ها، تعداد رسانه ها و حتی بیوگرافی هر پروفایل را مشاهده کنید.

 

قابلیت های این گزینه به این جا ختم نشده و چنانچه ID ارسال شده بدست شما برای ربات instaprofile_bot در وضعیت خصوصی قرار نداشته باشد می توانید آمارگرفتن پست های پروفایل باره نظر خود دربرگیرنده جمع شمار لایک ها، جمع شمار کامنت ها و جمع بندی کل را به سرعت هرچه تمام تر تماشا نمایید.

اینستا پروفایل به کاربر این اجازه را می دهد لغایت تمام پست های صفحات پابلیک را به چهره یک جا و در یک فایل زیپ دانلود کند. البته این خاصیت دارای محدودیت هایی نیز هست و برای دانلود بیش از 50 پست باید اینستا پروفایل را به دیگران نیز معرفی نمایید. دانلود پست ها به صورت تکی نیز از سایر قابلیت هایی است که طی به روز رسانی تازه به این ربات اضافه شده است.

همانطور که قبل تر نیز گفتیم، منظور داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما شناسایی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست الی اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در تقدیر نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی: اخیرا بخشی تحت عنوان برترین پست ها نیز به این ربات اضافه شده است که برای صفحات عمومی کاربرد دارد. با استفاده از این گزینه توانا خواهید بود پست هایی که بیشترین لایک، کامنت و نمایش دریافتی را دارند تماشا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: